نوشته شده توسط : تینا
 

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی یکی از هتل های 5 ستاره  ترکیه می باشد و در شهر کوش آداسی واقع شده است.  در این هتل پارک زیبایی برای استراحت میهمانان تور ترکیه وجود دارد. هتل کوستور کلوب دارای امکانات ویژه است که از آن جمله می توان به ساحل اختصاصی و برخوردار بودن از سه رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه اشاره نمود. گفتنی است بعضی از اتاق های این هتل دارای 2 اتاق خواب می باشد.

هتل کوستر کلوب هالیدی کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به لاندری، سرویس کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، صندوق امانات، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی ویژه میهمانان تور ترکیه، چایخانه روی پشت بام، تنیس، رستوران، لابی، جکوزی، سونا، پارک کودکان، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارکینگ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق ها، بیلیارد ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.


 

هتل سورتل کوش آداسی

هتل سورتل یکی هتل های 3 ستاره ترکیه است و در شهر کوش آداسی واقع شده است. در این هتل 90 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. هتل سورتل در فاصله 60 متری از ساحل قرار گرفته و میهمانان می توانند به راحتی به دریا رفت و آمد کنند. امکان دیدنی شهر کوش آداسی مانند جزیره کبوتر و پارک ملی به این هتل نزدیک می باشند.

هتل سورتل کوش آداسی

فرودگاه عدنان در فاصله ۷۰ کیلومتری و شهر ازمیر در فاصله ۹۰ کیلومتری از هتل سورتل در تور ترکیه در شهر کوش آداسی فاصله دارد.

هتل سورتل کوش آداسی

 از امکانات هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان از رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، پارکینگ، لاندری، فکس و کپی، آرایشگاه، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی ویژه میهمانان تور ترکیه، سونا، جکوزی، ماساژ، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار،حمام ،سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ویژه میهمانان تور ترکیه و... نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های خوب کوش آداسی ترکیه,مهمترین هتل های کوش آداسی ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد